Acceptam plata in rate cu Star BT

Vreau sa cumpar cu tichete de vacanta!
IMPRESII TURISTI

Subject *
Name *
Content *
Image Verification * Captcha ImageReload Image

ENACHE VASILE: SEJUR REUSIT BAILE HERCULANE

Am fost plecat intr-un sejur la Bacolux Afrodita Spa din Baile Herculane prin intermediul acestei agentii totul la superlativ , multumim din tot sufletul ,recomand cu multa caldura !

Thursday, 10 June 2021

Anitescu dana: servicii foarte bune transport autocar corfu

Buna seara, am fost f mulțumită de șoferi și tânără însoțitoare, Alexandra. Felicitări sincere.  Cu stima, Daniela Anitescu

Thursday, 03 June 2021

Familia Strungă din Galați: Pelerinaj Ierusalim

Vă mulțumim pentru modul cum a fost organizat pelerinajul in Tara Sfânta, în periada 17 - 22 aprilie 2019. Multumiri speciale pentru ghidul local, d-l Benny, a cărui profesionalism și implicare le apreciem in mod deosebit. A fost o călătorie de neuitat!      Cu respect, Familia Strungă din Galați

Tuesday, 23 April 2019

Codreanu Cornel: Circuit organizat impecabil - Multumiri

STIMATE  DOMNULE  SORIN  CROITORU,    VA MULTUMIM PENTRU  EXCURSIA OFERITA DE D-VOASTRA SI  PE CARE AM  FACUT-O IN LUNA MAI LA PARIS.A FOST UN  CIRCUIT  ANTRENANT, MINUNAT CA PRIVIRE SI INFORMARE  ASUPRA A  CINCI TARI CU TOT CE ELE AU FRUMOS SI VALOROS PENTRU  NATIUNILE RESPECTIVE SI PENTRU UMANITATE.CU O SINGURA EXCEPTIE- CONFORTUL CAZARII LA BUDAPESTA-TOATE CELELALTE VIZITE LA OBIECTIVE SI CAZARI AU FOST FARA REPROS ,INCLUSIV SERVICIILE OFERITE CATRE TURISTI DE CATRE PERSONALUL INSOTITOR, IN SPECIAL ALE GHIDULUI, D-NUL TIBERIU MUNTEANU.    NU AM PUTUT SA VA MULTUMIM PANA ACUM  DEOARECE AM FOST ANGAJATI INTR-O ALTA CALATORIE MAI LUNGA PESTE HOTARE DIN CARE NE-AM INTORS DE CURAND.A FOST O OCAZIE DE CARE AM PROFITAT PRIN EVENIMENTUL BLACK FRIDAY .A FOST FOARTE FRUMOS SI ACOLO.    INCA ODATA VA MULTUMIM PENTRU SEVICIILE IMPECABILE DE CARE AM BENEFICIAT DIN PARTEA FIRMEI  SI DIN PARTEA D-VOASTRA PERSONAL. SPERAM IN COLABORARI VIITOARE. CU  MULTUMIRI, FAM. CODREANUC&G

Sunday, 28 May 2017

Alexandru Mihailescu: Circuit Alsacia si Lorena

Stimate Domn,

Azi noapte am revenit dupa circuitul facut in Alsacia si Lorena. Vreau sa va spun ca a fost o incantare. Am avut ocazia sa cunosc si datorita nemaipomenitei doamne Sorina Cartianu, ghida noastra o altfel de Franta, o Franta despre care Napoleon Bonaparte spunea ca locuitorii ei gandesc nemteste dar lupta cu sabii frantuzesti. Bineinteles ca cireasa de pe tort a fost Colmar, o adevarata perla a Alsaciei, dar si Ricquewir, micutul orasel un am poposit pentru degustare de vinuri sau Nancy mi-au lasat o impresie deosebita. Am fost un grup mare, care a cuprins practic toate categoriile varsta, respectiv copii, adolescenti, tineri, oameni maturi si seniori, dar un grup care s-a integrat perfect in programul propus. Revin la doamna Cartianu. N-am intalnit in drumurile mele pana acum un ghid care sa vorbeasca atat de mult, dar care sa nu plictiseasca in nici un fel turistii. Desi imi facusem propria mea documentare inainte de plecare vreau sa va spun ca am aflat pe parcursul excursiei o multime de detalii absolut interesante spuse de ghida noastra si vazute apoi cu proprii ochi. Si un ultim amanunt deloc neglijabil, circuitul a fost precum o plimbare extrem de relaxanta prin frumosul colt de Germanie din Franta.

Ma bucur ca am reusit sa fac acest circuit, pe care trebuia sa-l facem acum 2 ani, spun sa-l facem, pentru ca intre timp in familia mea a intervenit un eveniment total nefericit si sotia mea, cea cu care pret de peste trei decenii am hoinarit practic prin lum

Wednesday, 24 August 2016

Dinu Sorin: Excursie superba in Zakynthos

KALIMERA ! VA MULTUMIM PENTRU EXCURSIA DIN ZAKINTHOS, A FOST BINE, DAR DRUMUL OBOSITOR, DACA DRUMUL ERA CU PAUZA DE SOMN LA O PENSIUNE UNDEVA ERA EXCELENT (ADAUS DE COST). AM FOST MULTUMITI DE CAZARE, MIC DEJUN, PERSONALUL SI-A FACUT DATORIA, NE-AM SIMTIT BINE. CRED CA NE VOM ORIENTA CATRE CORFU IN SEPTEMBRIE....MAI VORBIM !

Friday, 03 June 2016

Zlatan Baboi ( This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it ): Hotel Delfini, Ammoudia

Hotelul Delfini – un hotel micut, dar dragut. Asa cum il gasiti pe toate prezentarile, este aproape de plaja (cca 50 m distanta). Gazdele nu vorbesc limba engleza, asa ca… destul de greu sa te intelegi daca nu stii limba greaca. Nu sunt camere la parter, toate camerele sunt situate la et 1 si 2. La etajul 1 sunt 6 camere, la etajul 2 din pacate nu stiu. Au atat camera duble, cat si triple. Camerele sunt curate, dotate cu frigider si aer conditionat (contracost). In unele camere ajunge si semnalul de wi-fi (nu in toate insa), iar cel mai bine merge de pe terasa. In sifonier am avut umerase, iar pe balcon uscator de rufe. La baie am gasit sapun si hartie igienica. Se face curatenie zilnic, iar la mijlocul sejurului se schimba lenjeria si prosoapele. Apa calda este permanent. Masa se serveste la parter, pe terasa, incepand cu ora 8.00. Mancarea este cam aceeasi zilnic si anume: cafea, ceai, suc de portocale, lapte rece, iaurt, fulgi de porumb, unt, gem/miere, oua fierte, sunca, cascaval, rosii, castraveti, lapte pentru cafea. In fiecare zi gazdele incercau sa ne surprinda cu mici surprize… culinare: intr-o zi ne-au adaugat si omleta la micul dejun obisnuit, in alta un fel de gogosele, in alta paine data prin lapte si ou si apoi prajita, in alta zi fursecuri cu scortisoara, etc. Feliile de sunca/cascaval sunt destul de… transparente. Un alt dezavantaj este ca… se pun f putine, mereu fiind necesar sa soliciti sa suplimenteze (uneori suplimentau din proprie initiativa, insa de cele mai multe ori trebuia sa ceri tu). De exemplu, noi am fost in jur de 18 turisti si… ei aduceau 10 felii de cascaval si 10 de sunca.Te trezeai ca, dupa ce au fost 5 turisti la masa, nu mai gaseai si tu una sau alta , in conditiile in care toata lumea isi lua modic.. Desi camerele sunt dotate cu plase pentru tantari, acestia reuseau sa se strecoare in

Friday, 12 February 2016

Mai rar asa - ne-au anuntat familiile di...: Savulescu Nistor

Ce agentie de turism din Romania ar mai face asa ceva din proprie initiativa ? (poate in tarile din Europa de Vest) Am fost in circuit in Iran cu Mundis Tours, acum in toamna aceasta, si ne-am trezit acolo ca din anumite motive UE a inchis roamingul in Iran pe Orange tocmai in perioada in care am fost noi acolo si nu puteam vorbi cu familiile din tara. Dar la intoarcere am aflat ca familiile noastre au stat linistite intrucat agentia a anuntat din proprie initiativa familiile de problema cu roamingul si ca sa nu se panicheze ca agentia pastra zilnic comunicarea cu ghidul si ca totul este in regula. Nota 10 pentru asa ceva.

Pentru 2016 m-am hotarat sa plec tot cu Mundis Tours, voi face un circuit mai exotic in America de sud - Honduras....

Monday, 23 November 2015

Boieru Madalin: Vacanta la Hotel Kalypso-Poros/Kefalonia

Kalypso este un hotel tradițional grecesc / foarte curat si cochet. Camerele sunt mari, frumos decorate, paturi confortabile, lenjerie si prosoape f. curate, băile sunt echipate corespunzator. În camera este frigider și aer condiționat (plata gratuit), care functionau foarte bine. Am avut camera cu un balcon mare dotat cu masa si doua scaune. Imaginea marii este extraordinara . Plaja Blue Flag este cu pietricele (nevoie incaltaminte pentru apa) la cativa metri în fața hotelului. Aproape de hotel este o piscină foarte buna. Mic dejun (8-10) este repetitiv si proaspat. Dl Andreas este un foarte bun manager, este o persoană specială care te poate consilia permanent. Poros si Kalypso este pentru cei care iubesc marea, natura si linistea. Multumim Mundis Tours pentru calitate destinatie de vacanta/transport, foarte buna la pret avantajos. 2-11 august 2015
Toate cele bune, Cristiana si Madalin

Monday, 23 November 2015

Jotea Maria Iuliana ( This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it ): Bodrum - vacanta peste asteptari

Buna si salutari tuturor celor din echipa Mundis Tours, noi am fost la Bodrum anul trecut la hotel Salmakis.sigur nu vei regreta au servicii foarte bune, mancarea este foarte buna si diversa, este si pe plaja .au plaja privata .poti merge la Bodrum cu barca sau cu microbuzul care te va lua din fata hotelului.de vazut sunt multe :Castelul, veti face cu reprezentantul firmei (anul trecut era Catalin) turul orasului,iar pentru distractie aveti cea mai mare discoteca.Nu este departe in comparatie cu celelalte destinatii .veti merge probabil cu cei care merg la Marmaris si veti fi preluati cu un microbus de la Milas.noi am fost foarte incantati la fel ca si prietenii din Targu Jiu.Dintre destinatiile vizitate de noi in Turcia, Salmakis are cele mai bune servicii.

Friday, 13 November 2015

Pintilie Madalina: Vacanta in Kamena Vourla

Salutare! M-am intors duminica din Kamena. Ca si locatie este foarte frumos - marea,soseaua si apoi munte ca la Busteni . Apa senzationala . Acum,izvoarele termale- o mizerie....2 gropi in pamant pline de mucegai pe pereti ,la vreo 2 km in afara localitatii , fara posibilitate de transport , localizate in "lanul de porumb" . In afara de plaja nu ai ce altceva sa faci in statiune. Ghid local nu exista , e un individ dar daca nu cumperi excursii de la el(care sunt la niste preturi aberante -pentru Delphi , la 100km distanta , cerea 45 euro de persoana)te abandoneaza din prima zi. Pe noi nu a avut bunul simt nici macar sa ne anunte la ce ora urma sa ne preia autocarul inapoi spre casa . Am stat ca prostii pana in ultima zi, cand am dat eu un mail in tara sa ne lamureasca cineva . Rent-a-car nu exista. Nici in statiune ,nici in imprejurimi. Doar in Atena. Daca vrei totusi neapart masina , poti merge in port sa vorbesti cu Dimitri , care are el un prieten , care are niste masini si daca ai noroc sa fie libere iti da una. Complicat... Poti in schimb inchiria barca si sa te plimbi pe mare in lung si in lat , unde ai ocazia sa te intalnesti cu minunatilei de mare.

Thursday, 08 October 2015

Pojea Iuliana: Transport autocar Lefkada

Buna ziua! Anul acesta am mers in vacanta, pentru a doua oara, cu  Mundis Tours. Transportul a fost, sa zicem, OK, cu unele mici exceptii: la intoarcere am calatorit cu cel mai lung autocar pe care l-am vazut vreodata: 16 m lungime, asa ne-a spus unul dintre soferi. Din pacate, fiind un autocar cu multe locuri, deci turisti multi, si bagajele au fost foarte multe. Pur si simplu locul destinat bagajelor s-a umplut pana la refuz inainte de a lua si alti turisti de pe traseu. Ultimii turisti care s-au urcat in autocar au fost nevoiti sa-si puna bagajele in masina. Soferii au fost profesionisti, nu am avut niciun fel de probleme. Insotitorul de grup, un tanar caruia nu i-am retinut numele, nu si-a facut simtita prezenta decat la plecarea din Lefkada cand a trebuit sa ne numere de mai multe ori deoarece, la numaratoare nu ieseau 2 turisti si la trecerea granitelor. Intr-un tarziu si-a dat seama ca era o greseala a doamnei care este reprezentantul agentiei pe insula. A mai fost o probleme cu un cuplu, dar nu poti sa-i impaci pe toti.
Autocarele si insotitorii de grup de care am avut parte anul trecut in ultimul sejur de pe insula Skiathos (septembrie 2014) au fost net superiori. Referitor la biletele pentru ferry, noi le-am primit la plecarea de pe insula si nu au fost diferente de pret.
Nu am avut probleme cu cazarea pe nici una din cele doua insule. Raportul calitate - pret a fost OK.
Imi doresc si alte vacante cu Mund

Thursday, 08 October 2015

Andra Ary: Impresii thassos hotel Asteria

Buna ziua,

Tocmai am revenit dintr-o vacanta de vis petrecuta in insula Thassos. Am fost cazata la Hotel Asteria. Fata de ce am vazut pe site, camerele si hotelul au fost mult peste asteptarile noastre.

Monday, 05 October 2015

Tudose ( This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it ): Transport autocar Bulgaria foarte bun

Salutari

Am venit joi pe 11 iulie super multumit , m-am suit din albena ,salut mundis tours si in special soferi , super oameni de un caracter deosebit si de o amabilitate esita din comun cinste lor

Tuesday, 22 September 2015

Anton Maria ( This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it ): Marmaris - Pasa Beach

Ne-am intors de curand din sejurul petrecut la hotel Pasa Beach Marmaris .Am avut transport cu autocarul. Un autocar mai nou cu scaune mai confortabile,cu soferi amabili si profesionisti.Multumesc si ghidei noastre Daniela Ionescu pentru amabilitate fiind a treia oara cand mergem cu dansa. Despre hotel numai cuvinte de lauda ,raport calitate-pret foarte bun.

Tuesday, 15 September 2015

Capitan Oana ( This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it ): Vacanta perfecta hotel Elitsa

Buna ziua dle. Sorin,  asa cum va spuneam ieri la telefon, vacanta la Albena hotel Elitsa s-a dovedit a fi un adevarat succes! Apa, aer, soare, paja, locatie, cazare, personal, masa, transport, toate la superlativ. Noi nu suntem genul de turisti fitosi si grandomani. La urma urmei, apa, nisipul, soarele sunt la fel. Daca la inceput eram usor reticenta(recunosc ca nu afisam asta partenerului meu, ci ii intretineam speranta ca totul va fi bine) asta  si prin prisma faptului ca experientele noastre la "bulgari" erau cam de nota 7-8, de data asta am ales bine, cum v-am spus.  Va multumesc ca ati avut "mana buna". O sa "ma laud" cu vacanta mea din vara aceasta( de fapt a 2-a, ca in iunie am fost si la Constantin si Elena hotel Dolfin Marina, hmm, asa si asa, nota 7,5 ), si o sa le spun tuturor ca am rezervat prin agentia Mundis din Pitesti (oras de suflet, cum va spuneam) condusa de  domnul Sorin, un domn tare placut si atent cu cei care ii solicita informatii, fara a stii daca pana la final vor fii clientii sai. Se simte in tonul dvoastra ca empatizati cu clientul. Bravo, felicitari! Inca o data va multumesc pentru promptitudine, si sa de-a Domnul sa mai colaboram la fel de frumos si pe viitor! Cu stima,

Wednesday, 02 September 2015

virginia: Insula Zakinthos-Argassi

Buna searaa, m-am intors din Insula Zakinthos.O vacanta minunata la Hotelul Chryssi Akti 2*+ - Argassi.Dar... un singur lucru este neplacut la acest hotel : piscina comuna ,deoarece au un domn care pajeste sezlongurile si nu ai voie sa pui prosopul pana la ora 8.Deci nu poti face plaja la piscina decat dupa ora 8.Pe plaja mica nu se poate face plaja.
Insula are locuri minunate pe care nu le poti vedea in doar 8zile.

Monday, 31 August 2015

Albas Mihaela: Parga - organizare

Din moment ce nu am primit in autocar o foaie pentru feedback (ceea ce la alte agentii se face), voi scrie aici. Locatia, vila in sine si statiunea (Villa Stella-Valtos) au fost excepționale. Le recomand cu placere, mai ales ca prețul a fost unul extrem de atractiv. Problema se ridica la nivelul transportului, si anume transferul către vile. Transportul cu autocarul pana la intrarea in Parga a fost bun, cu 3 șoferi prudenți si atenți la drum(este un lucru foarte bun ca sunt trei șoferi). Insa de aici devine un pic deranjant. O data fiindcă nimeni nu ne-a anunțat sa ce face acel transfer (nici la agenție, nici in autocar - ba chiar au spus ca autocarul ne va duce pe fiecare la vila aleasa, după ce ii lasam la ferryboat pe cei din Corfu-), apoi fiindcă nu exista o concordanta intre acel microbuz si autocar(am așteptat o ora pentru a ne lua de la vila înapoi). Al doilea lucru este ca agenția nu isi ia drept rezerva o ora sau doua pe drum, astfel ca la plecare am așteptat inca o ora autocarul. Sugestia este de a amenaja locul de întâlnire cu autocarele corespunzător situatiei. Si anume, sa nu stam cu orele in picioare. De asemenea camera trebuie predata mult prea devreme, si anume ora 9 dimineața, in contextul in care plecarea se face la 1 jumătate. Astfel se pierd doua zile numai pe faptul ca ajungi tarziu la vilsy, si pleci devreme de acolo. Așadar, in afara de organizarea extrem de proasta a transportului /transferului, totul a fost precum așteptărilor.

Friday, 28 August 2015

Nicolae Andreea Stefania ( This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it ): Acceptabil la vila Vaso - Thassos - Grecia

Grecia este mare, dar pentru cei care vor sa se relaxeze le recomand Insula Thassos..optiunea noastra fiind Potos un orasel mic, cu putine magazine, putina populatie si plaja destul de lata..cu pietricele. Cazare Vila Vaso, camera tripla, cu TV (nefunctional), fara WI-FI, chicineta (complet echipata), grup sanitar si balcon, cei drept, linistita si curata si foaaarte aproape de plaja. Dupa cazare, am plecat sa descoperim frumusetile insulei alaturi de ghidul local, iar ce am descoperit avea sa ma faca sa nu regret alegerea facuta. Deosebitul preot Papafotti, Manastirea Arhangelului Mihai ldin Alyki, Biserica Panagia cu Icoana Facatoare de Minuni a Maicii Domunului (aproape de Golden Beach), urmate de plajele insulei Prinos, Skala Kallirachis, Skala Marion, Tripiti, Psili Amos, Potos, Pefkari, Makryammos, Crysi Ammoudia, Paradisos Beach, Gloden Beach (cu cel mai fin nisip) au un farmec aparte..si nu te saturi niciodata privindu-le.
Locuitorii sunt deosebit de primitori, turismul insemnand pentru acestia, în primul rând, ospitalitate, fiind renumiti pentru respectul pe care îl au fata de traditiile si obiceiurile locale. Mancare foarte buna la Taverna Irene, accesibila la pret.
Intr-un cuvant a fost un sejur foarte frumos in care ne-am simtit bine fapt pt care ne-am mai intoarce si a doua oara tot.

Sunday, 07 June 2015

Lemnaru Ion ( This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it ): hotel neregasit pe oferta din 2015

Buna ziua.
Am fost cu Mundis Tours, vara 2014 in Leptokaria- Hotel Poseidon Palace unde ne-am simtit foarte bine. Acum ma interesa hotelul Papillon Belvil din Belek-Turcia,care era pe oferta charter in vara 2014 insa din pacate in acest an (2015) observ ca nu-l mai aveti trecut.Daca se poate sa imi raspundeti de ce...sau eventual un tarif actual.

Sunday, 01 March 2015

Nicolae Andreea Stefania ( This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it ): A fost ok la hotel Olguta - Eforie Nord

Am fost prin agentia Mundis Tours intr-un sejur la hotel Olguta din Eforie Nord vara trecuta, a fost foarte frumos. Recomand aceasta agentie.

Saturday, 07 February 2015

Nicolae Valentin Macarie: Vacanta reusita Vila Maia - Mercur - Minerva - Mamaia

Am fost intr-un sejur anul acesta, la MAMAIA, Vila MAIA, prin agentia de turism MUNDIS TOURS si am fost foarte multumit. Programul turistic a corespuns intocmai cu cel comunicat de domnul SORIN CROITORU. Apreciez seriozitatea si profesionalismul domnului CROITORU si pentu viitor, voi apela tot la serviciile agentiei de turism MUNDIS TOURS.

Friday, 12 December 2014

Slavici Dan ( This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it ): Angajatii sunt ok

Am luat si eu niste bilete de avion de la ei in octombrie. Au fost ok, s-au miscat repede. Pe Sorin il stiu de cand lucra la Rodavica Travel in 2007.

Monday, 08 December 2014

Popescu Ion: Excursie reusita

Imi pare bine ca am unde sa imi pot spune parerea despre agentia de turism Mundis Tours prin care am cumparat un pachet turistic in Paralia Katerini.

Pentru banii pe care i-am dat am fost foarte multumit. Am fost la vila Dafni cu autocar cu plecare din Pitesti. Cand am fost la agentie sa rezerv biletele am intalnit oameni seriosi care au avut rabdare sa imi explice absolut tot despre excursie, pas cu pas, chiar si cat va dura transportul pana in Paralia, cu ce fel de autocar vom merge, cand vom ajunge in Grecia dar si despre excursiile optionale.

Si pentru vara 2014 tot Mundis Tours aleg.