Vreau sa cumpar cu tichete de vacanta!Vreau sa cumpar cu tichete de vacanta!
Oferte early booking vara 2019 statiunea Pomorie Bulgaria - reducere 40% - rezervari online - reduceri - hoteluri
LAST MINUTE: :
VACANTA TA DE VIS EARLY BOOKING VARA 2019 IN BULGARIA - POMORIE

PROGRAM TURISTIC INDIVIDUAL
 
banner last minute pomorie

transport autocar bulgaria

 
Tarif in euro/pers/noapte 
Hotel Sunset Resort 5* Mic dejun de la 59 EURO
Hotel Via Pontica 5* Mic dejun de la 25 EURO
Hotel Festa Pomorie Beach Resort 4* All inclusive de la 31 EURO
Hotel Marina Holiday Club 4*
Fara masa de la 36 EURO
Hotel Sunny Bay 3* Mic dejun de la 15 EURO

Descriere statiune:

Statiunea-oras Pomorie se afla la circa 20 km de Burgas si circa 18 km de statiunea Sunny Beach, in sudul litoralului Bulgar (una din cele mai sudice statiuni).  

   Pomorie se bucura de un cadru natural deosebit fiind amplasata pe o peninsula stancoasa care iese in mare pe circa 5 km.

   Bazele de tratament din statiune asigura acestei statiuni turisti pe tot parcursul anului. Unicitatea statiunii este data de apa lacului sarat cu proprietati curative. Din acest punct de vedere statiunea poate fi comparata cu Eforie Nord si lacul Techirghiol. Retineti ca lacul Techirghiol din Romania are o flora unica in Europa, oferind namol sapropelic. Lacul sarat Pomorie este baza extragerii de namoluri curative, ca si Techirghiol. Orasul este scaldat in razele soarelui si mangaiat de aerul salin al statiunii: pe de o parte venind dinspre mare, pe de alta parte – dinspre lac. Datorita acesteia toamnele sunt foarte placute, avand temperatura medie de circa 20º C. Se fac tratamente ale afectiunilor musculare, ginecologice, posttraumatice, dermatologice, ale sistemului nervos periferic etc. 

   Statiunea Pomorie este preferata pentru yachting, innot, pescuit. Va lasam sa descoperiti singuri bogata istorie a acestui oras, prin excursii organizate si oferite de administratorii hotelurilor.

 
 

Conditii generale de rezervare

           

Rezervarile cu Early Booking sunt valabile in DOAR urmatoarele conditii:

  • Nu sunt admise schimbari pentru rezervarile cu Early Booking dupa transmiterea rezervarii. Orice tip de schimbare (modificare nume turisti, componenta camera respectiv adaugare sau scoatere de persoane, modificare perioada, tip de camera etc.) este considerata o noua rezervare si se poate confirma in limita disponibilitatilor la acel moment. Noua rezervare nu va beneficia de nicio reducere.

Early Booking este valabil doar daca este mentionat in rezervare si in voucher.

Rezervarile modificate nu mai beneficiaza de Early Booking.

Rezervarile neachitate conform termenelor de Early Booking se vor anula automat.

Pierderea reducerii de Early Booking nu este o penalizare, ci inseamna pierderea unui beneficiu oferit in anumite conditii care nu sunt respectate. Penalizarea se aplica la un serviciu neutilizat.

Modificari:

      Este posibil ca modificarile de nume in perioada de stop sales sau de release sa nu fie acceptate de hotel.

Reduceri:

Reducerile (inclusiv Early Booking si Extras) nu se aplica la suplimente de masa pentru adulti sau copii, la cinele festive de Craciun si de Revelion, la suplimentele pentru adulti sau copii cazati in pat suplimentar, suplimente pentru parcare, baby cot, etc.

Early Booking si Extras nu se cumuleaza (doar daca se specifica altceva).

Noptile gratuite la oferta Extras se acorda din perioada cu cel mai mic tarif.

Anulari si no show:

Penalizarile pentru anulari sau no show sunt specificate la fiecare hotel in parte.

Orice modificare in rezervare este considerata anularea rezervarii initiale si respectiv o rezervare noua.

Daca turistii parasesc hotelul mai devreme decat in rezervarea initiala, acestora nu li se va returna suma de bani pentru noptile ramase

Overbooking:

  • In cazul in care hotelul anunta overbooking, agentia are dreptul de a reloca turistii intr-un hotel de aceeasi categorie sau de o categorie superioara, iar turistii trebuie sa accepte variantele propuse.

Reclamatii si plangeri:

  • In cazul in care apar plangeri referitoare la serviciile turistice, agentia va face tot posibilul pentru a le rezolva cu cooperarea reprezentantilor locali. Daca solicitarile nu sunt rezolvate pe loc si se primeste de la  turist o plangere oficiala in scris, acesta trebuie sa fie trimisa in termen de maxim 7 zile de la data plecarii. In acest caz, agentia va transmite un raspuns oficial in termen de 30 de zile.

Clasificarea hotelurilor:

  • Clasificarea hotelurilor este data de partenerul bulgar, fiind bazata pe bazata pe criteriile de clasificare localedifera de la o tara la alta.

 

Alte mentiuni:

 

  • Este posibil sa existe anumite diferente intre tipurile de camere
  • Patul suplimentar
  • Termenul det difera de la un hotel la altul. Apartamentele pot avea 2 camere separate, cu  sau fara usa intre ele sau pot consta intr-o singura camera mai spatioasa.
  • Vederea la parc sau la mare a unei camere poate fi partial blocata de vegetatie; vedere la parc se refera la orice alta vedere diferita de vederea directa sau partiala la mare. Vederea la mare nu inseamna intotdeauna ca din camerele respective se poate vedea marea.Vederea efectiva a marii depinde de amplasarea hotelului fata de mare, de arhitectura acestuia, de pozitia unor eventuale corpuri din complexul hotelier (terase, restaurante, alte corpuri de hotel) ce sunt situate in fata camerelor, de inaltimea copacilor aflati in  apropierea camerelor, de etajul unde sunt amplasate camerele. De asemenea, vederea la mare nu inseamna neaparat vedere frontala la mare. Poate fi vedere frontala la mare cand sunt 2 tipuri de camere: cu vedere laterala la mare si cu vedere frontala la mare.
  • Mentiunile si observatiile

Serviciile pentru care nu exista taxa nu se garanteaza si nu se trec pe voucher (respectiv mentiunile si dorintele din paragraful anterior).

Neindeplinirea acestor dorinte nu reprezinta motiv de parasire a hotelului.

  • In general ora de check-in
  • Unele hoteluri pot solicita la check-in o anumita suma de bani reprezentand contravaloarea garantiei
  • Serviciile de demipensiune includ micul dejun  si cina - nu sunt incluse bauturile. Acestea se achita direct de  catre turisti la restaurantul hotelului. Aceste servicii difera de la un  hotel la altul si de la o tara la alta.
  • Sezlongurile si umbrelele la piscina si la plaja in cazul in care sunt gratuite
  • Piscinele interioare ale hotelurilor sunt functionale in general doar in lunile mai si septembrie.
  • Parcarea nu este obiect de contract, de cele mai multe ori este contra cost, poate fi nepazita, si nu se garanteaza/ rezerva din agentie, Locurile de parcare pot fi ocupate si platite doar de catre turisti, la fata locului, in limita disponibiitatilor. In fiecare statiune exista parcari publice, contra cost.
  • Tarifele transmise sunt valabile doar pentru cetateni romani. Tarifele pentru alte nationalitati sunt la cerere.
  • Datele de nastere (corecte) ale copiilor trebuie transmise obligatoriu odata cu rezervarea.

Nota: Responsabilitatea pentru corectitudinea datelor transmise (nume/prenume turisti, data nasterii - in cazul copiilor, check-in, check-out, hotel, tip camera, nr. oferta speciala sau Early Booking), apartine in totalitate solicitantului. Daca se constata neconcordante intre rezervarea transmisa catre noi si datele reale ale turistilor, diferentele de tarif aparute ca urmare a corectarii revervarii se vor factura ulterior si vor fi suportate de catre solicitant. Verificarea datelor din documentele de calatorie ale turistilor intra in atributiile solicitantului; acesta raspunde direct pentru veridicitatea lor.

  • Ofertele speciale nu se aplica la rezervarile deja confirmate, ci sunt valabile doar pentru rezervarile facute de la data emiterii ofertei si trebuie mentionate in rezervare si pe voucher. In caz contrar, nu se vor aplica.
  • Alegerea pachetului turistic sau a unui hotel reprezinta decizia turistului, iar responsabilitatea alegerii acestuia ii apartine in intregime.